hyundai culture convenience club ioniq 5 01 jpg

Hyundai Motor łączy siły z Culture Convenience Club, aby spersonalizować styl życia dotyczący pojazdów bezemisyjnych

hyundai culture convenience club main 01 jpg
  • Partnerstwo z japońską firmą ma na celu zaproponowanie nowego stylu życia, który łączy w sobie mobilność pojazdów bezemisyjnych (ZEV), poprzez treści kulturowe i współpracę nad nowymi usługami mobilności, marketingiem opartym na danych oraz rozwojem globalnej platformy dotyczącej samochodów elektrycznych
  • Hyundai Motor nadal poszukuje nowych sposobów na zadowolenie klientów, od czasu ponownego wejścia na rynek japoński w lutym 2022 roku
  • W ramach wizji skoncentrowanej na ludziach, Hyundai Motor i CCC dążą do zapewnienia klientom innowacyjnych doświadczeń i wspierania zrównoważonego społeczeństwa
  • Obie firmy oczekują zwiększenia wartości dla klientów w oparciu o bazujące na danych partnerstwo w erze hiperpersonalizacji

Hyundai Motor Company, Hyundai Mobility Japan i firma Culture Convenience Club (CCC), zajmująca się treściami kulturowymi związanymi ze stylem życia, podpisały dziś protokół ustaleń w sprawie współtworzenia usług dla zrównoważonego stylu życia w erze samochodów bezemisyjnych (ZEV).

Partnerstwo ma na celu dalsze ułatwienie wysiłków Hyundai Motor, zmierzających do zadowolenia japońskich klientów, dzięki pojazdom bezemisyjnym i ich internetową sprzedażą. Marka ponownie weszła na ten rynek w lutym 2022 roku. Dzięki przyspieszonemu przejściu na elektryfikację, strategiczne partnerstwo Hyundai Motor i CCC ma na celu rozszerzenie nowego stylu życia opartego na mobilności – w Japonii i poza nią, także na rynkach światowych.

Jaehoon Chang, prezes i dyrektor generalny Hyundai Motor Company oraz Yasunori Takahashi, prezes i dyrektor operacyjny (COO) firmy CCC, byli wśród interesariuszy, którzy wzięli udział w ceremonii podpisania protokołu ustaleń, która odbyła się w Daikanyama T-SITE w Tokio, w Japonii.

Opierając się na swojej wizji „Postępu dla ludzkości”, Hyundai Motor proponuje bardziej zrównoważony styl życia dla wszystkich ludzi, wykorzystując czystą mobilność jako nowy sposób zmierzania ku przyjaznej środowisku przyszłości. Tymczasem filozofia firmy CCC polega na tworzeniu lepszej infrastruktury kulturalnej skoncentrowanej na środowisku, poprzez proponowanie zrównoważonego stylu życia za pośrednictwem różnych platform online i offline, w tym TSUTAYA i TSUTAYA Books i wykorzystując zbiory danych w oparciu o 120 milionów klientów.

Dzięki tej współpracy spodziewamy się stworzyć nowe możliwości, dzięki różnym projektom. W szczególności z marką CCC, opracowującą nowy styl życia, poprzez dogłębną analizę preferencji klientów, aby tworząc kulturę aut zeroemisyjnych budować zróżnicowany wizerunek marki Hyundai

Jaehoon ChangPrezes i dyrektor generalny Hyundai Motor Company.

hyundai culture convenience club main 02 jpg

Hyundai Motor i CCC dzielą się pomysłami skoncentrowanymi na ludziach, związanymi z koncepcjami i misjami obu marek. W nowej erze, która wymaga zrównoważonego rozwoju gospodarczego, społecznego i środowiskowego, obie firmy zdecydowały się na współpracę w zakresie promowania „nowego stylu życia poprzez ZEV”, w Japonii, a następnie rozszerzenie programu na cały świat. Dzięki tej współpracy obie firmy będą promować konkretne propozycje w oparciu o wspólną wartość, jaką jest wspieranie zrównoważonego społeczeństwa.

Partnerzy będą współpracować w trzech głównych obszarach: tworzenie nowych usług mobilności; współpraca w zakresie marketingu opartego na danych w celu rozszerzenia wykorzystania ZEV; kierowanie rozwojem stylu życia ZEV. Wspólnie wykorzystają strategiczne zasoby, takie jak rozwiązania mobilne oraz algorytmy i wyrafinowane grupowanie danych, aby opracować modele współpracy w każdym z tych obszarów.

Tworzenie nowej usługi mobilności

Dla wrażliwych kulturowo i świadomych ekologicznie klientów odwiedzających platformy TSUTAYA i TSUTAYA Books, od 23. czerwca (w Daikanyama T-SITE) będzie dostępna usługa carsharingu firmy MOCEAN, należącej do Hyundai Motor. Usługa zapewni dostęp do punktów ładowania Hyundai Motor i samochodów IONIQ 5. Firma zapoczątkowała usługę MOCEAN w grudniu 2022 roku i od tego czasu rozszerzyła swoją działalność na Jokohamę i Okinawę.

Z usługi MOCEAN będą mogli skorzystać również użytkownicy SHARE LOUNGE CCC, miejsca łączącego funkcjonalność przestrzeni coworkingowej z wygodą salonu.

Ponadto Hyundai Motor rozważy rozszerzenie MOCEAN o inne miejsca obsługiwane przez CCC. Obie firmy będą wspólnie wykorzystywać dane zebrane podczas procesu eksploatacji usługi, aby nadal rozwijać nowe formy mobilności i tworzyć nowe przedsięwzięcia z wykorzystaniem takich usług.

Współpraca w zakresie marketingu danych w celu promowania ZEV

Hyundai Motor i CCC wykorzystają zbiory danych big data, będące w posiadaniu Grupy CCC, do identyfikacji partnerów, którzy będą współtworzyć nową erę zrównoważonego rozwoju, takich jak osoby, którym zależy na zrównoważonym życiu, trosce o ochronę środowiska naturalnego i kwestiach społecznych. Partnerzy będą pracować nad marketingiem baz danych, aby zaproponować nowy styl życia w erze ZEV, poprzez różne komunikaty oparte na pomysłach marki Hyundai Motor. Ponadto planują opracować usługę online i offline, która pozwoli klientom doświadczyć nowych wartości ery ZEV, w księgarniach TSUTAYA w całej Japonii.

Jako firma zajmująca się treściami lifestylowymi, CCC przyczyniło się do stworzenia różnorodnych stylów życia w Japonii. Z obecnymi zmianami w globalnym otoczeniu i znaczącymi zmianami w wartościach życiowych ludzi, koncepcja zrównoważonego rozwoju zaczęła przenikać już do życia związanego z samochodami. To partnerstwo jest zgodne z wizją i wartościami marki Hyundai i mamy nadzieję zaproponować naszym klientom nowy styl życia dla pojazdów ZEV, promować ich dobre samopoczucie i prowadzić działania społeczne na rzecz zerowej emisji w skali globalnej

Yasunori TakahashiPrezes i dyrektor operacyjny CCC

Hyundai Motor przyspiesza swoją cyfrową transformację poprzez sprzedaż online na rynku japońskim i wykorzystuje możliwości CCC w zakresie analizy danych i planowania stylu życia, aby zarządzać danymi klientów i zapewniać im spersonalizowane doświadczenia (CX), które dokładniej odpowiadają ich indywidualnym potrzebom.

Obie firmy opracują platformę dotyczącą aut elektrycznych, w ramach globalnych baz marek Hyundai Motor, aby napędzić globalną ekspansję. Na przykład, obie firmy będą wspólnie rozwijać salony ZEV i proponować treści, aby przedstawiać świat pojazdów ZEV, rozszerzając tę platformę w różnych obszarach, od Japonii po Azję Wschodnią i rynki ASEAN.

hyundai culture convenience club main 03 jpg

Podobne wpisy