
- Globalna sprzedaż we wrześniu 2022 roku osiągnęła poziom 355 040 samochodów – o 24,4% więcej niż rok wcześniej
- Hyundai sprzedał 298 130 aut poza Koreą, co oznacza wzrost o 23,4% rok do roku
- Na rynku koreańskim firma sprzedała 56 910 samochodów, to wzrost o prawie 30% rok do roku
- Hyundai nadal łagodzi skutki niepewności biznesowej na całym świecie
Hyundai Motor Company przedstawia wyniki globalnej sprzedaży we wrześniu 2022 roku, sięgającej 355 040 sztuk, co oznacza wzrost o 24,4 procent rok do roku. Pomimo problemów związanych z globalną podażą i bieżącymi wydarzeniami geopolitycznymi, w tym roku globalna sprzedaż stale się poprawia.
Na rynkach poza Koreą, Hyundai Motor sprzedał łącznie 298 130 egzemplarzy, co stanowi wzrost o 23,4% w porównaniu z rokiem poprzednim. Silna sprzedaż w Ameryce Północnej i Południowej, Indiach oraz na rynkach Azji i Pacyfiku pomogła zwiększyć tę dynamikę.
Sprzedaż w Korei wzrosła o 29,8 procent rok do roku, do poziomu 56 910 sztuk, przy solidnych wynikach sprzedaży modeli SUV i luksusowych samochodów marki Genesis, sprzedając ich odpowiednio 17 059 sztuk i 9646 sztuk.
Pomimo niesprzyjających warunków zewnętrznych, w tym bieżących niedoborów komponentów i wahań kosztów surowców, Hyundai Motor będzie nadal łagodzić niepewność biznesową poprzez optymalizację produkcji i zapasów przy jednoczesnym dywersyfikowaniu strategii biznesowych dostosowanych do każdego regionu.
Choć globalna sprzedaż spadła o 1 procent w okresie od stycznia do września w porównaniu z rokiem poprzednim, spadek ten zmniejsza się od połowy roku, stymulowany ożywieniem globalnej sprzedaży. Hyundai Motor zamierza wykorzystać ten trend w czwartym kwartale roku, dzięki wzmocnionej gamie produktów, w tym niedawno wprowadzonemu na rynek modelowi IONIQ 6 i nowemu okazałemu sedanowi, który zostanie zaprezentowany pod koniec tego roku
* Wyniki sprzedaży oparte na sprzedaży hurtowej.
* Miesięczne dane dotyczące sprzedaży podane w tym komunikacie prasowym są niezbadane i
podane na zasadzie wstępnej analizy
Odkryj więcej

Hyundai IONIQ 6 łagodzi niepokój o zasięg aut elektrycznych, zapewniając 614 kilometrów na jednym ładowaniu
Z zasięgiem 614 kilometrów, według procedury WLTP, opływowy Hyundai IONIQ 6 z napędem elektrycznym należy do najbardziej oszczędnych samochodów dostępnych na rynku Architektura E-GMP oraz

Hyundai Motor publikuje wyniki globalnej sprzedaży we wrześniu 2022 roku
Globalna sprzedaż we wrześniu 2022 roku osiągnęła poziom 355 040 samochodów – o 24,4% więcej niż rok wcześniej Hyundai sprzedał 298 130 aut poza Koreą,

Hyundai RN22e: wizja sportowego samochodu elektrycznego marki N ujrzała światło dzienne
Najnowsze „laboratorium na kołach”, czyli RN22e firmy Hyundai, łączy know-how zdobyte w sportach samochodowych z innowacyjną konstrukcją E-GMP Dzięki platformie opartej na modelu IONIQ 6,

TomTom dostarcza mapy i usługi traffic dla Hyundai Motor Group
Hyundai Motor Group i TomTom zacieśniają swoje partnerstwo, wyposażając w standardzie wszystkie pojazdy w całej Europie w technologię TomTom Rozszerzona umowa obejmuje teraz wszystkie

Genesis, Hyundai Motor i Kia triumfują w rankingu J.D. Power 2022
Dzięki innowacjom technologicznym Genesis zajmuje pierwsze miejsce w klasyfikacji generalnej i wśród marek klasy Premium Hyundai Motor i Kia zdobywają pierwsze i drugie miejsce

Retro modele Hyundai podkręcają atmosferę w Netflixowym filmie “Seoul Vibe”
W filmie akcji pełnym pościgów samochodowych, którego akcja rozgrywa się podczas Igrzysk Olimpijskich w Seulu w 1988 r., występują Grandeur pierwszej generacji, Pony Pickup,