IONIQ 5 i nowy TUCSON w filmie „Spider-Man: Bez drogi do domu”

IONIQ 5 i nowy TUCSON w filmie „Spider-Man: Bez drogi do domu”. Nowe modele Hyundaia, IONIQ 5 i TUCSON, zadebiutują w Hollywood w najnowszym filmie Sony Pictures – „Spider-Man: Bez drogi do domu”.

Tak działa zintegrowany program marketingowy

Przed kinową premierą filmu 17 grudnia Hyundai Motor Company uruchomił zintegrowany program marketingowy. Obejmuje on globalną reklamę telewizyjną i szereg cyfrowych działań promocyjnych. Kampania jest częścią globalnego projektu obejmującego powstanie wielu filmów. Hyundai Motor podpisał go z Sony Pictures w maju 2020 roku, aby dzięki temu zaprezentować wizję mobilności skoncentrowanej na człowieku poprzez innowacje produktowe i technologiczne.

https://www.hyundai.news/pl/

Umieszczenie elektrycznego Hyundaia IONIQ 5 i nowego modelu TUCSON w filmie „Spider-Man: Bez drogi do domu” to pierwszy znaczący kamień milowy w strategicznym partnerstwie Hyundai Motor Company i Sony Pictures Entertainment. Oczekujemy od tej współpracy dużego uderzenia promocyjnego. Ten ekscytujący film oraz włączenie dwóch pojazdów w kluczowe momenty fabuły zachwycą umysły milionów widzów na całym świecie.Thomas Schemera
Wiceprezes, Dyrektor ds. Globalnego Marketingu i Szef Działu Obsługi Klienta Hyundai Motor Company

Trzeci film o człowieku pająku stworzony przez Sony Pictures i Marvel Studios

„Spider-Man: Bez drogi do domu” to trzeci film o Spider-Manie stworzony przez Sony Pictures i Marvel Studios. Oto Tom Holland w roli licealisty Petera Parkera i jego alter ego – Spider-Man’a. Poprzednia produkcja, „Spider-Man: Daleko od domu”, zarobiła na całym świecie 1,13 miliarda dolarów. Stała się tym samym czwartym najbardziej dochodowym filmem w 2019 roku i 25. najbardziej dochodowym filmem wszechczasów.

 

▶▶▶ Sprawdź nasze samochody używane na portalu Otomoto ✅

 

Hyundai jest synonimem technologii i innowacyjnego designu, więc nie jest zaskoczeniem, że stworzyli oni przełomową kampanię marketingową dla modeli IONIQ 5 i wyczekiwanego filmu „Spider-Man: Bez drogi do domu”, której podstawą są wyjątkowe treści stworzone wyłącznie do tego projektu. Nie mamy wątpliwości, że fani Spider-Mana będą się świetnie bawić dzięki tej nowatorskiej współpracy.Jeffrey Godsick
Wiceprezes ds. Globalnych Partnerstw i Zarządzania Marką oraz Szef Działu Location Based Entertainment w Sony Pictures Entertainment

Oprócz programu lokowania produktów, Hyundai Motor będzie prowadził szeroko zakrojone działania marketingowe. W tym celu posługiwać się będzie swoimi prawami własności intelektualnej związanymi z filmem „Spider-Man: Bez drogi do domu”. Wśród nich jest reklama „Only Way Home”, w reżyserii Jona Wattsa, twórcy wszystkich trzech najnowszych filmów o Spider-Manie. W reklamie zobaczymy Toma Hollanda, jako Spider-Mana i jego najlepszego przyjaciela Neda Leedsa granego przez Jacoba Batalona.

W tym spocie reklamowym Spider-Man chce oczyścić swoje imię i wychodzi z ukrycia, pokonując wraz z Nedem 300-milową trasę do Nowego Jorku w elektrycznym Hyundaiu IONIQ 5. Przekomarzając się w międzyczasie, dwaj bohaterowie przemierzają kraj w mieniącym się w słońcu, futurystycznie wyglądającym IONIQ 5. 30-sekundowa wersja spotu będzie emitowana w Stanach Zjednoczonych, Europie, Chinach, Rosji i na innych rynkach światowych do stycznia 2022 roku.

Współpraca popłaca

Zaawansowana technologia daje niezwykłe możliwości i dlatego uważamy, że IONIQ 5 doskonale pasuje do najnowszego filmu o Spider-Manie. Nasza współpraca promocyjna z postaciami z Marvel Cinematic Universe była bardzo skuteczna i uważamy, że fanom Spider-Mana na całym świecie spodoba się to, co stworzyliśmy, jednocześnie dowiadując się więcej o naszym przełomowym, całkowicie elektrycznym SUV-ie.Angela Zepeda
Dyrektor ds. Marketingu Hyundai Motor America

Ponadto firma Hyundai Motor stworzyła 30-sekundowy spot prezentujący model TUCSON, zupełnie nowy, kompaktowy SUV marki. Ta reklama pokazuje kluczowe sceny z filmu, również te z modelem TUCSON i Tomem Hollandem w rolach głównych.

Kampania marketingowa Hyundai Motor, skupiona wokół nadchodzącego filmu „Spider-Man: Bez drogi do domu”, zostanie zaprezentowana na billboardach na Piccadilly Circus w Londynie, a także w różnych punktach reklamowych na całym świecie.

Po „Spider-Man: Bez drogi do domu” firma zorganizuje kolejne inicjatywy marketingowe związane z nadchodzącymi filmami, m.in. „Uncharted”, którego premiera odbędzie się w lutym 2022 roku. Działania promocyjne zostaną także skierowane na kontynuację docenionego przez krytyków i nagrodzonego Oscarem filmu animowanego „Spider-Man Uniwersum” – planowana premiera w październiku 2022 roku.

Zobacz też:

Szczęśliwego Nowego Roku 2022

  Zobacz też: “Hyundai świętuje zdobycie rekordowej liczby europejskich nagród w 2021r.” “Spot, czworonożny robo-pies firmy Boston Dynamics przyjechał do Polski.” “Hyundai i20 N Top

Czytaj więcej »