• 8 lipca 2019 roku wystartowała w Polsce kampania wizerunkowa Hyundai pod hasłem #NadchodziPrzyszłość
  • Kampania pokazuje, że postęp nie odbywa się przypadkowo, lecz jest kształtowany przez konkretne wydarzenia

50 lat rozwoju

Firma Hyundai Motor Company została założona w 1967 roku, a w następnym roku ukończono budowę fabryki samochodów w koreańskim mieście Ulsan. Dzisiaj jest  to największa na świecie fabryka samochodów, o rocznej zdolności produkcyjnej 1,6 miliona aut. Hyundai wytwarza również we własnym zakresie stał do produkcji samochodów oraz posiada własną flotę statków (Hyundai Glovis), dzięki czemu od początku do końca zarządza całym łańcuchem produkcji oraz dostaw.

W 1975 został wyprodukowany pierwszy model w pełni opracowany przez firmę Hyundai. Zespół inżynierów zbudował model Hyundai Pony. Ten kompaktowy samochód z napędem na tylne koła, zaprojektowany przez Giorgetto Giugiaro, był pierwszym seryjnie produkowanym samochodem z Korei Południowej. Na europejskim rynku Hyundai Pony zadebiutował w 1978 roku. Przez wiele lat pozostawał flagowym modelem Hyundaia.

Przez kolejne pięćdziesiąt lat marka Hyundai poczyniła ogromne postępy i nadal jest w trakcie rozwoju. Przykładem może być wprowadzenie na rynek w 2016 roku modelu IONIQ, pierwszego na świecie samochodu z trzema różnymi zelektryfikowanymi rodzajami napędu do wyboru.

 

#NadchodziPrzyszłość

Kampania pokazuje przebieg rozwoju i jednocześnie podkreśla, że firma Hyundai zamierza wprowadzać ciągły postęp w swoje działania. Hasło kampanii #NadchodziPrzyszłość oddaje gotowość Hyundaia do podejmowania ryzyka w wielu obszarach. Główny film kampanii pokazuje ewolucję firmy Hyundai – od przemysłowego pochodzenia do pozycji jednego z liderów branży motoryzacyjnej i mobilności przyszłości. Zapowiada również, że to nie koniec, ale początek dalszej drogi. Oprócz obecnie oferowanych modeli elektrycznych Hyundai IONIQ Electric, Hyundai KONA Electric i Hyundai NEXO oraz modeli Hyundai z rodziny „i”, w filmie zobaczymy historyczne modele, takie jak Hyundai Pony oraz model Hyundai KONA Hybrid, który z kolei dopiero zostanie wprowadzony na rynek.

Share