Napisz do nas. Nasi handlowcy chętnie odpowiedzą na pytania.

Temat wiadomości

Salon w Gdańsku

Aleja Grunwaldzka 250, 80-314 Gdańsk

tel.: (58) 552-38-33
fax: (58) 552-38-34
salongdansk@margo.pl

Godziny otwarcia salonu:
Pon. – Pt. 9.00 – 19.00, Sob. – 9.00 – 14.00

Salon i Serwis w Gdańsku

ul. Kartuska 381, 80-125 Gdańsk

tel.: (58) 303 33 33
salonkartuska@margo.pl

Godziny otwarcia salonu/serwisu:
Pon. – Pt. 8.00 – 19.00, Sob. – 9.00 – 14.00

Salon w Gdyni

ul. Morska 511, 81-002 Gdynia

tel.: (58) 663-33-33
salongdynia@margo.pl

Godziny otwarcia salonu:
Pon. – Pt. 10.00 – 18.00, Sob. – 10.00 – 14.00

Serwis w Gdyni

ul. Morska 511, 81-002 Gdynia

tel.: (58) 663-33-33
serwisgdynia@margo.pl

Godziny otwarcia serwisu:
Pon. – Pt. 9.00 – 17.00, Sob. – 10.00 – 14.00

Hyundai IONIQ Hybrid2019-01-30T12:31:15+02:00

NAŁADOWANY DYNAMIKĄ

IONIQ wykracza poza oczekiwania wobec zwykłego samochodu, ponieważ dodatkowo posiada wszystkie zalety elektrycznej jazdy – jest ekonomiczny i przyjazny dla środowiska.

Dynamiczny i przyjemny w obsłudze

6-stopniowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów (DCT) zapewnia precyzyjne i szybkie zmiany biegów, aby dodatkowo zwiększyć przyjemność płynącą z prowadzenia samochodu.

Efektywny

Silnik spalinowy a także elektryczny oraz litowo-jonowe akumulatory polimerowe idealnie ze sobą współgrają, dla jeszcze bardziej efektywnej jazdy.

WNĘTRZE

Przestronne i czyste wnętrze IONIQ Hybrid jest wyrazem zaawansowanej technologii oraz nowoczesnego designu, wolnego od elementów rozpraszających uwagę. Centralny panel deski rozdzielczej jest zaprojektowany w przejrzysty i logiczny sposób.

Pod ochroną

IONIQ wyposażony jest w szereg aktywnych i pasywnych systemów bezpieczeństwa.

W stałej łączności

Centralny 8-calowy ekran dotykowy zapewnia szybki i łatwy dostęp do wszystkich urządzeń i funkcji, a także rozrywki przez całą podróż.

Co więcej, kompatybilne smartfony możesz bezprzewodowo naładować.

Konsola centralna z kieszenią na tablet

Pod podłokietnikiem kryje się wygodny i obszerny schowek, w którym zmieści się większość tabletów lub książka.

Ładowanie tabletu jest możliwe dzięki wyjściu USB.

Jakość, którą można zobaczyć i poczuć

Wysoka jakość i elegancja wnętrza została dodatkowo podkreślona przyciągającymi wzrok detalami – dźwignia zmiany biegów pedały czy panele w drzwiach są chromowane.

OSIĄGI

Specjalnie zaprojektowana jednostka napędowa IONIQ Hybrid łączy ekonomiczne zalety samochodu hybrydowego oraz wyjątkową przyjemność płynącą z jazdy.

NAPĘD HYBRYDOWY

Silnik benzynowy, silnik elektryczny, litowo-jonowe akumulatory polimerowe oraz dwusprzęgłowa skrzynia biegów zostały zaprojektowane tak,  aby współpracowały ze sobą w najbardziej optymalny sposób.

Silnik benzynowy

Odpowiednio skalibrowany silnik 1.6 GDI z bezpośrednim wtryskiem paliwa dostarcza moc maksymalną 105 KM odznaczając się wiodącą w tej klasie sprawnością energetyczną.

 Litowo-jonowe akumulatory polimerowe

Wysoce wydajny zespół akumulatorów o pojemności 1,56 kWh ma znakomite właściwości ładowania/rozładowania,  dzięki czemu gwarantuje ekonomiczną jazdę  i optymalne odzyskiwanie energii.

Silnik elektryczny

Wysoki moment obrotowy oraz wysoka sprawność to cechy charakterystyczne dla silnika elektrycznego o mocy 43,5 KM, który umożliwia imponujące  przyspieszenie natychmiast po ruszeniu oraz jazdę bez emisji spalin  z prędkością do 120 km/h.

CENNIK

CENNIK

Rok modelowy 2018 Rok produkcji 2018

POZIOM WYPOSAŻENIA BUSINESS PREMIUM PLATINUM
NAPĘD HYBRYDOWY
1.6 GDi 6DCT (141 KM)
106 900 121 400 130 900

CENNIK

Rok modelowy 2019 Rok produkcji 2018

POZIOM WYPOSAŻENIA BUSINESS PREMIUM PLATINUM
NAPĘD HYBRYDOWY
1.6 GDi 6DCT (141 KM)
108 400 122 900 132 900

SPECYFIKACJA

Oznaczenie silnika 1.6 GDi
SILNIK SPALINOWY

Pojemność skokowa (cm3) 1580
Rodzaj rozrządu DOHC
Układ paliwowy Wtrysk wielopunktowy
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa 95
Norma emisji spalin EURO VI
Liczba cylindrów/zaworów na cylinder 4 / 4
Stopień sprężania
SILNIK ELEKTRYCZNY

Typ silnika Synchroniczny z magnesami stałymi
Moc maksymalna (KM) 43,5
Maks. moment obrotowy (Nm) 170
AKUMULATORY WYSOKONAPIĘCIOWE

Typ Litowo-jonowe polimerowe
Pojemność (kWh) 1,56
Moc wyjściowa (kW) 42
Napięcie (V) 240
BIEGI

Skrzynia biegów 6DCT
NAPĘD

Rodzaj napędu 2WD
OSIĄGI

Moc maksymalna (KM przy obr./min.) 141
Max. moment obrotowy (Nm przy obr./min.) 265 (na 1 biegu) / 235 (na biegach 2-6)
Prędkość maksymalna (km/h) 185
Przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) 10,8*
ZUŻYCIE PALIWA

Cykl miejski (l/100 km) (A/T) 3,4 / 3,9*
Cykl pozamiejski (l/100 km) (A/T) 3,6 / 3,9*
Cykl mieszany (l/100 km) (A/T) 3,4 / 3,9*
Emisja CO2 79,0 / 92,0*
MIEJSCA SIEDZĄCE

Ilość miejsc siedzących 2 + 3
MASY

Minimalna masa własna (kg) 1370
Max. masa całkowita (kg) 1870
Masa przyczepy z hamulcem (kg) (A/T)
Masa przyczepy bez hamulca (kg)
WYMIARY

Długość/szerokość bez lusterek/wysokość (mm) 4470 / 1820 / 1450
Rozstaw osi (mm) 2700
Rozstaw kół przód/tył (mm) 1563 / 1577
Prześwit (mm) 140
Miejsce na nogi z przodu/z tylu (mm) 1073-1136 / 906-800
Od siedziska do dachu z przodu/z tyłu (mm) 994 / 950
Na wysokości ramion z przodu/z tyłu (mm) 1425 / 1396
Na wysokości bioder z przodu/z tyłu (mm) 1366 / 1344
BAGAŻNIK

Pojemność bagażnika VDA (litry) (do okien/max) min. 443 / maks. 1505
ZBIORNIK PALIWA

Pojemność zbiornika paliwa (litry) 45
ZAWIESZENIE

Zawieszenie kół przednich Niezależne typu McPherson, sprężyny śrubowe
Zawieszenie kół tylnych Wielowahaczowe Multi-link
KOŁA

Koła 6.0JX15” / 7.0JX17’’
Opony 195/65 R15 / 225/45 R17
Koło zapasowe Koło dojazdowe