Hyundai i30 Nowej Generacji

Samochód na miarę naszych czasów

Nieczęsto zdarza się, aby nowy samochód, który tak dobrze wygląda, dawał jednocześnie tak duże poczucie komfortu i przyjemności z jazdy. Hyundai i30 Nowej Generacji jest właśnie taki!

Nowy model i30 został zaprojektowany, przetestowany i wyprodukowany w Europie. To samochód dla każdego – stanowi najlepszą propozycję zarówno dla singli jak i rodzin, dla młodszych i starszych. Zaawansowane funkcje łączności oraz najbardziej wszechstronny pakiet technologii bezpieczeństwa – to wszystko buduje wyjątkową atrakcyjność i30 Nowej Generacji.

i30 Nowej Generacji to odzwierciedlenie nowej, wybiegającej w przyszłość filozofii projektowania samochodów Hyundai. Precyzyjnie ukształtowana sylwetka, wyrazista linia nadwozia oraz zdecydowane detale składają się na samochód o niezwykłej elegancji.

Seria nowych silników, wielowahaczowe zawieszenie tylne oraz wiodąca w swojej klasie sztywność konstrukcji sprawiają, że jazda i30 Nowej Generacji to prawdziwa przyjemność.

WNĘTRZE

We wnętrzu i30 Nowej Generacji szczególnie wyróżnia się deska rozdzielcza zaprojektowana z elegancką prostotą. Centralne miejsce zajmuje kolorowy 8-calowy ekran dotykowy, który zapewnia łatwy i intuicyjny dostęp do nowej platformy nawigacji, łączności i multimediów.

To wszystko składa się na ponadczasowy i innowacyjny charakter Nowej Generacji i30.

Przemyślany i elegancki projekt oraz najwyższa jakość detali sprawiają, że wnętrze samochodu jest wyjątkowo eleganckie, a przy tym należy do najbardziej przestronnych w swojej klasie.

BEZPIECZEŃSTWO

System autonomicznego hamowania (AEB)

Czujniki z przodu oraz system kamer skanują drogę, aby w przypadku wykrycia potencjalnego zderzenia z innym pojazdem, system w pierwszej kolejności uruchamia wizualne i dźwiękowe ostrzeżenia, a następnie automatycznie hamuje, minimalizując w ten sposób ryzyko zderzenia i jego konsekwencje.

System ostrzegania o możliwej kolizji z przodu (FCWS)

Za pomocą kamer, system ostrzega o potencjalnej kolizji z pojazdem jadącym z przodu, a także uruchamia system hamowania, aby zminimalizować ryzyko i skutki zderzenia.

Aktywny tempomat (ASCC)

Utrzymuje ustawiony przez kierowcę dystans do jadącego z przodu pojazdu, automatycznie regulując prędkość.

System utrzymywania pasa ruchu (LKAS)

System dba o bezpieczeństwo, ostrzegając kierowcę o możliwej niezamierzonej zmianie pasa ruchu. W przypadku wykrycia takich manewrów, wysyła sygnały dźwiękowe i akustyczne oraz, jeśli to konieczne, wprowadza korekty toru jazdy.

CENNIK

CENNIK PROMOCYJNY

Rok modelowy 2019 Rok produkcji 2018

SILNIK / WERSJA CLASSIC PLUS GO! GO! PLUS PREMIUM
1.4 MPi 6MT
(100 KM)
59 900 64 400 69 400
1.0 T-GDi 6MT
(120 KM)
65 100 69 600 74 600
1.4 T-GDi 6MT
(140 KM)
68 100 77 600 90 600
1.4 T-GDi 7DCT
(140 KM)
83 600 100 100
1.6 CRDi 6MT
(95 KM)
70 800 75 300 80 300
1.6 CRDi 6MT
(115 KM)
73 300 77 800 82 800
1.6 CRDi 7DCT
(115 KM)
79 300 83 800 88 800

Cennik detaliczny PLN. Dotyczy samochodów z roku produkcji 2018. Cennik ważny od 1.01.2019 r.
Podane ceny zawierają już upust promocyjny.
Szczegóły oferty dostępne są na www.hyundai.pl oraz u Autoryzowanych Dealerów Hyundai.

CENNIK PODSTAWOWY

Rok modelowy 2019 Rok produkcji 2018

SILNIK / WERSJA CLASSIC PLUS GO! GO! PLUS PREMIUM
1.4 MPi 6MT
(100 KM)
67 600 72 100 77 100
1.0 T-GDi 6MT
(120 KM)
72 800 77 300 82 300
1.4 T-GDi 6MT
(140 KM)
75 800 85 300 98 300
1.4 T-GDi 7DCT
(140 KM)
91 300 107 800
1.6 CRDi 6MT
(95 KM)
78 500 83 000 88 000
1.6 CRDi 6MT
(115 KM)
81 000 85 500 90 500
1.6 CRDi 7DCT
(115 KM)
87 000 91 500 96 500

Cennik detaliczny PLN. Dotyczy samochodów z roku produkcji 2018. Cennik ważny od 1.04.2018 r.
Szczegóły oferty dostępne są na www.hyundai.pl oraz u Autoryzowanych Dealerów Hyundai.

SPECYFIKACJA

Oznaczenie silnika 1.4 MPI 1.0 T-GDI 1.4 T-GDI 1.6 (LOW) DPF 1.6 (STD) DPF 1.6 (HIGH) DPF
SILNIK

Pojemność skokowa (cm3) 1368 998 1353 1582
Rodzaj rozrządu DOHC, IN-CVVT DOHC, IN/EX-CVVT DOHC
Układ paliwowy wtrysk wielopunktowy Common Rail
Rodzaj paliwa Bezołowiowa 95 Olej napędowy
Norma emisji spalin EURO VI
Liczba cylindrów/zaworów na cylinder 4 / rzędowy 3 / rzędowy 4 / rzędowy
Stopień sprężania 10,5:1 10,0:1 16,0:1
BIEGI

Skrzynia biegów 6MT 6MT lub 7DCT 6MT 6MT lub 7DCT
NAPĘD

Rodzaj napędu
OSIĄGI

Moc maksymalna (KM przy obr./min.) 100/6000 120/6000 140/6000 95/4000 110/4000 136/4000
Max. moment obrotowy (Nm przy obr./min.) 134/4000 171/1500-4000 242/1500 208/1500-2000 280/1500~2500 280/1500-3000 / 300/1750-2500 (6MT/7DCT)
Prędkość maksymalna (km/h) 183 190 210 (205) 186 190 (190) 200 (200)
Przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) 12,6 11,1 8,9 (9,2) 12,2 11,0 (11,2) 10,2 (10,6)
ZUŻYCIE PALIWA

Cykl miejski (l/100 km) (A/T) 6,6-6,8 5,6-5,8 6,3-6,6 (6,2-6,4) 4,0-4,1 4,1-4,2 (4,4) 4,2-4,3 (4,4)
Cykl pozamiejski (l/100 km) (A/T) 4,8-4,9 4,4-4,6 4,5-4,8 (4,7-5,0) 3,5-3,6 3,5-3,6 (3,8-3,9) 3,6-3,7 (3,8-3,9)
Cykl mieszany (l/100 km) (A/T) 5,4-5,6 5,2-5,4 (5,2-5,5) 3,6-3,8 3,7-3,8 (4,0-4,1) 3,8-3,9 (4,0-4,1)
Emisja CO2 126-130 112-115 117-124 (120-125) 95-98 96-99 (105-109) 99-102 (105-109)
MIEJSCA SIEDZĄCE

Ilość miejsc siedzących 5
MASY

Minimalna masa własna (kg) 1169-1316 1194-1342 1204-1352 (1240-1388) 1263-1411 (1293-1441)
Max. masa całkowita (kg) 1760 1800 1820 (1850) 1860 (1900)
Masa przyczepy z hamulcem (kg) (A/T) 1200 1400 1500
Masa przyczepy bez hamulca (kg) 600 650
WYMIARY

Długość/szerokość bez lusterek/wysokość (mm) 4340/1795/1455
Rozstaw osi (mm) 2650
Rozstaw kół przód/tył (mm) 1573 – 1559 / 1581-1567
Prześwit (mm) 140
Miejsce na nogi z przodu/z tylu (mm) 1073 / 883
Od siedziska do dachu z przodu/z tyłu (mm) 994 / 997
Na wysokości ramion z przodu/z tyłu (mm) 1427 / 1406
Na wysokości bioder z przodu/z tyłu (mm)
BAGAŻNIK

Pojemność bagażnika VDA (litry) (do okien/max) 395 / 1301
ZBIORNIK PALIWA

Pojemność zbiornika paliwa (litry) 50
ZAWIESZENIE

Zawieszenie kół przednich Typu McPherson
Zawieszenie kół tylnych Typu wielowahaczowego
KOŁA

Koła 6.0JX15″ (STAL LUB AL), 6.5JX16″ (AL), 7.0JX17” (AL)
Opony 195/65 R15, 205/55 R16, 225/45 R17
Koło zapasowe Std: zestaw naprawczy lub dojazdowe