Napisz do nas. Nasi handlowcy chętnie odpowiedzą na pytania.

Temat wiadomości

Salon w Gdańsku

Aleja Grunwaldzka 250, 80-314 Gdańsk

tel.: (58) 552-38-33
fax: (58) 552-38-34
salongdansk@margo.pl

Godziny otwarcia salonu:
Pon. – Pt. 9.00 – 19.00, Sob. – 9.00 – 14.00

Salon i Serwis w Gdańsku

ul. Kartuska 381, 80-125 Gdańsk

tel.: (58) 303 33 33
salonkartuska@margo.pl

Godziny otwarcia salonu/serwisu:
Pon. – Pt. 8.00 – 19.00, Sob. – 9.00 – 14.00

Salon w Gdyni

ul. Morska 511, 81-002 Gdynia

tel.: (58) 663-33-33
salongdynia@margo.pl

Godziny otwarcia salonu:
Pon. – Pt. 10.00 – 18.00, Sob. – 10.00 – 14.00

Serwis w Gdyni

ul. Morska 511, 81-002 Gdynia

tel.: (58) 663-33-33
serwisgdynia@margo.pl

Godziny otwarcia serwisu:
Pon. – Pt. 9.00 – 17.00, Sob. – 10.00 – 14.00

Hyundai czwarty rok z rzędu zanotował wzrost sprzedaży w Europie

//Hyundai czwarty rok z rzędu zanotował wzrost sprzedaży w Europie

Hyundai czwarty rok z rzędu zanotował wzrost sprzedaży w Europie

Według danych European Automobile Manufacturers Association (ACEA) czwarty rok z rzędu Hyundai zanotował wzrost rejestracji w Europie. Liczba rejestracji wyniosła 543 292 nowych samochodów Hyundai.

Według danych European Automobile Manufacturers Association (ACEA) czwarty rok z rzędu Hyundai zanotował wzrost liczby rejestracji w Europie. Liczba rejestracji wyniosła 543 292 nowych samochodów Hyundai. Udział Hyundaia w rejestracjach na rynku europejskim wzrósł o 3.9% w porównaniu do roku ubiegłego. Hyundai zanotował najwyższy wzrost udziałów rynkowych we Francji (+18%), Hiszpanii (+13%) oraz Niemczech (+6%). Model TUCSON, gama modeli „i” oraz samochody ekologiczne zapewniły stabilny wzrost sprzedaży. Według danych CEPiK na polskim rynku Hyundai zarejestrował natomiast 23 051 nowych samochodów w roku 2018. To o 13,02% więcej niż w roku ubiegłym, podczas gdy rynek samochodów nowych w Polsce urósł rok do roku o niecałe 10%. Ten wynik liczby rejestracji zapewnił Hyundaiowi w Polsce 3.84% udziału w polskim rynku.

W ostatnim czasie rozszerzony został zakres odpowiedzialności europejskiej centrali Hyundai, która zyskała większą niezależność w regionie. Zmiana ta ma zagwarantować dalszy stabilny i zrównoważony rozwój firmy. Podczas gdy europejski rynek motoryzacyjny samochodów nowych znajduje się w fazie stagnacji, Hyundaiowi udało się zwiększyć udziały rynkowe do 3.5% (dane ACEA). Dobre wyniki sprzedaży są konsekwencją zwłaszcza wysokiej jakości oferowanych przez firmę produktów. Dzięki wprowadzeniu szeregu nowych modeli w roku 2018, gama modelowa Hyundaia jest obecnie najmłodszą wśród wszystkich firm motoryzacyjnych. Nowy Hyundai TUCSON ponownie okazał się bestsellerem. i20 to drugi najlepiej sprzedający się model Hyundaia w Europie, model i10 uplasował się miejscu trzecim, a model i30 na miejscu czwartym. Jednocześnie model KONA przyciągnął do marki nowych Klientów i znacząco przyczynił się do silnej pozycji Hyundaia w segmencie subkompaktowych SUV-ów. Podobnie jak w Europie, najlepiej sprzedającym się modelem Hyundaia w Polsce był w 2018 roku TUCSON (8 066 rejestracji wg CEPiK), na miejscu drugim znalazł się model i20 (4 458 rejestracji wg CEPiK), a na miejscu trzecim model i30 (4 249 wg CEPiK).

Kolejnym ważnym czynnikiem sukcesu firmy Hyundai jest najszersza oferta samochodów ekologicznych ze zelektryfikowanym napędem, nisko- oraz zeroemisyjnych. Dzięki gamie IONIQ, modelowi KONA Electric, oraz wodorowemu NEXO Hyundai jest dzisiaj liderem mobilności przyszłości.

Dzięki szerokiej ofercie modeli, odpowiadających indywidualnym potrzebom użytkowników ponownie udało nam się przekonać lojalnych i nowych Klientów w Europie do zakupu samochodów Hyundai. W połączeniu z wysokim poziomem satysfakcji Klientów, zapewniło to nam wzrost sprzedaży wyższy niż rynkowa średnia. Dzięki modelom takim jak KONA Electric czy NEXO możemy wyjść naprzeciw coraz wyższym oczekiwaniom Klientów dotyczących samochodów ekologicznych i jesteśmy gotowi na wyzwania mobilności przyszłości.

Thomas A. Schmid
Dyrektor Operacyjny Hyundai Motor Europe

Hyundai będzie dalej rozszerzał gamę samochód elektrycznych – hybrydowych, elektrycznych oraz wodorowych (FCEV), co ma zapewnić firmie utrzymanie pozycji lidera w obszarze czystej mobilności. Do roku 2025 w portfolio Hyundaia mają znaleźć się 44 modele elektryczne, a ich łączna sprzedaż ma wynieść 1.67 miliona sztuk rocznie. Do 2030 roku Hyundai planuje zainwestować około 8 bilionów Koreańskich Wonów (w przybliżeniu 7 miliardów $) w rozwój technologii ogniw paliwowych, w tym pojazdów z napędem wodorowym, czyli w obszar, w którym firma już osiągnęła wiodącą pozycję.

Share
2019-01-30T13:40:41+02:00