『45』i Style Set Free to dwa nowe koncepty, które będą ogłoszone na Targach Frankfurt Motor Show. W ramach tych dwóch projektów prezentowane będą przyszłe kroki marki Hyundai, związane z samochodami w pełni elektrycznymi.

Inspirowany pierwszymi modelami Hyundaia z lat 70-tych, w pełni elektryczny koncept 『45』 będzie stanowić symboliczny przełom w stylistyce przyszłych elektrycznych modeli marki. Nowy koncept podkreśla wybiegający w przyszłość styl projektowania, będący ewolucją „Sensuous Sportiness” – języka projektowego marki Hyundai. „Sensous” oznacza więcej emocji, które wywoływane są u Klienta poprzez design, a „Sportiness” odpowiada za dostarczenie tych emocji poprzez innowacyjne rozwiązania z zakresu mobilności.

Nawiązanie do samochodów elektrycznych zawiera się również w programie Style Set Free. Hyundai wierzy, że w przyszłości właściciele będą mogli projektować swoje pojazdy analogicznie, jak projektują domy. Widoczna będzie większa swoboda, aby odzwierciedlić swój styl życia. Firma przewiduje, że wnętrza samochodów będą personalizowane, także po zakupie samochodu.

Międzynarodowy Salon Samochodowy we Frankfurcie (IAA) jest największym salonem samochodowym, który co dwa lata organizowany jest w niemieckim Frankfurcie nad Menem. Wraz z następującymi działami marki Hyundai: projektowym, badań i rozwoju, testowania samochodów, sportów motorowych oraz centralą operacyjną, które bazują w regionie, Frankfurcki Salon jest  szczególnie ważny dla europejskiego oddziału marki . Tegoroczna, 68 edycja IAA będzie odbywać się od 10 do 22 września.

Share