Hyundai prezentuje Re:Style 2021
Hyundai prezentuje Re:Style 2021. Cykl zaprezentowany po raz pierwszy w 2019 roku, debiutował z sukcesem dzięki swojej pierwszej kolekcji *upcyklingowej. Ze względu na fakt, że jest to już trzeci rok, kolekcja rozszerzyła zakres materiałów upcyklingowych, od utylizacji wyrzuconych odpadów samochodowych do zastosowania ekologicznych materiałów z Hyundai IONIQ 5. Trzecia kolekcja została uruchomiona wyłącznie w BOONTHESHOP zlokalizowanym w Cheongdam, Seulu i L’ÉCLAIREUR w Paryżu, 14. października 2021 r.
Re:Style
Hyundai jest zaangażowany w budowanie czystszego i bardziej zrównoważonego świata. Planuje stać się neutralnym pod względem emisji dwutlenku węgla do 2045 roku. Kroki, które podejmuje dzisiaj, będą decydować o tym, jak będziemy żyć w przyszłości, dlatego marka czuje się zobowiązana do ponownego przemyślenia jak projektować i produkować produkty dla przyszłych pokoleń.
▶▶▶ Sprawdź nasze samochody używane na portalu Otomoto ✅
Projektowanie z myślą o przyszłości wymaga zróżnicowanego myślenia i współpracy. Dlatego już po raz trzeci wprowadza kolekcję Re:Style. W świecie, w którym górę wzięła szybka moda, Re:Style zachęca projektantów do przerabiania materiałów wyrzucanych z procesu produkcji samochodów na trwałe elementy mody.
„Mamy nadzieję, że nasza współpraca z najlepszymi butikami w Korei i poza nią zwiększy świadomość marki Re:Style wśród konsumentów i branży modowej.” – Thomas Schemera, Globalny dyrektor marketingu i szef działu Customer Experience firmy Hyundai Motor Company
Kolekcja 2021
Hyundai prezentuje Re:Style 2021, kolekcja koncentruje się na wygodnych, ale stylowych ubraniach unisex, w tym bluzach, bluzach z kapturem, szortach i spodniach do biegania. Skierowana jest do świadomych fanów mody z pokolenia, które preferuje „miłą konsumpcję”, nie są zbyt ciężkie i nie szkodzą środowisku. Kolekcja w dniu premiery składała się z 12 różnych pozycji, a do kupienia było tylko 300 sztuk.
BOONTHESHOP
Pierwszy luksusowy sklep w Korei prowadzony przez firmę Shinsegae, będzie oferował produkty Re:Style wyłącznie w Internecie oraz w swoim sklepie w Cheongdam-dong.
„Jako dystrybutor jesteśmy również zaniepokojeni negatywnymi skutkami dla środowiska, jakie odpady odzieżowe mogą powodować każdego roku, w tym emisją dwutlenku węgla”– powiedział DJ Kim, dyrektor wykonawczy BOONTHESHOP. „Pomyśleliśmy, że to świeże podejście do recyklingu materiałów samochodowych i z zadowoleniem przyjęliśmy możliwość współpracy z Hyundaiem. Podobało nam się również, że przychody ze sprzedaży Re:Style zostaną przeznaczone na inne projekty środowiskowe, które pomagają ratować Ziemię”.
L’ECLAIREUR
Modele
Światowa gwiazda mody i aktorka filmowa Doona Bae i Shudu, pierwsza na świecie wirtualna supermodelka i influencerka – wzięły udział jako modelki w kolekcji Re:Style 2021. Film zza kulis sesji zdjęciowej w studio z Doona Bae i jej wywiad można zobaczyć tutaj, a zdjęcia Shudu w ciuchach Re:Style na jej koncie na Instagramie (@shudu.gram).
„Mamy nadzieję stworzyć cykl zrównoważenia i w unikalny sposób przyczynić się do ratowania naszej planety.” – Michael Hadida, Prezes L’ECLAIREUR
Nowe podejście do odpadów w IONIQ 5
Produkty z kolekcji Re:Style 2021 sprzedawane są po stosunkowo niższych cenach, od 80 do 180 dolarów w BOONTHESHOP i L’ÉCLAIREUR, które zajmują się wyłącznie ekskluzywnymi produktami modowymi. Oba butiki powiedziały, że z zadowoleniem przyjęły tę możliwość współpracy, ponieważ wczuwają się w motto Re:Style „ratowanie planety w dobrym stylu” i pasję do zrównoważonego rozwoju. Sprzedaż offline rozpoczęła się 14. października i trwała dwa tygodnie, podczas gdy sprzedaż online trwa do 11. listopada. Wszystkie dochody z kolekcji Re:Style zostaną przekazane na różne programy z zrównoważonymi inicjatywami.
*Upcykling, podobnie jak recykling, jest formą odzysku, polegającą na przywróceniu odpadom walorów użytkowych, a nawet więcej – na uczynieniu odpadów bardziej wartościowymi niż surowce, z których się składają.