„Hyundai N w Europie”: nowa seria filmów poświęcona submarce

Hyundai prezentuje serię filmów przedstawiających historię i dziedzictwo sportowych samochodów submarki N.

W pierwszym odcinku Tyrone Johnson, Szef Działu Rozwoju Pojazdów Hyundai Motor Europe Technical Center (HMETC), opowiada o historii N, stojącej za submarką filozofii oraz o procesach badań i rozwoju. Pierwszy odcinek jest wstępem do siedmioczęściowej serii filmów poświęconych najnowszej europejskiej gamie modeli Hyundai N.

Sukces modeli N w Europie

Zapowiadając pozostałe sześć odcinków, Johnson wyjaśnia filozofię submarki N, stojącej za modelami N oferowanymi w Europie: i20 N, i30 N (Hatchback oraz Fastback), a także niedawno zaprezentowanym modelem KONA N. Każdemu modelowi N poświęcono dwa odcinki – pierwszy dotyczy informacji produktowych o danym modelu, a drugi wrażeń z jazdy.

Askin Kahraman, Marco Di Meo i Deni Redzepovic opowiadają o designie, specyfikacjach i pozycjonowaniu modeli i20 N, i30 N i KONA N. Alexander Eichler, Ekspert Wykonawczy ds. Rozwoju Pojazdów HMETC, zabiera każdy samochód na jazdę próbną, dzieląc się swoimi wrażeniami.

Hyundai N: Never just drive

Hyundai niedawno ogłosił nowe hasło submarki N: „Never just drive”. Modele N zostały wyposażone w wysokowydajne silniki dostrojone pod kątem doskonałej reakcji i mocy, które sprawiają, że jazda to coś więcej niż tylko dotarcie do celu, ale także ekscytujące doznanie. To stwierdzenie w pełni oddaje ducha N: „Nie tylko prowadź. Ciesz się każdą sekundą”.

Początki modeli N: Opracowane w Namyang, szlifowane na torze Nürburgring

N jak Namyang, czyli lokalizacja Globalnego Centrum Badawczo-Rozwojowego Hyundai Motor w Korei. Otwarte w 1995 roku Centrum Badań i Rozwoju w Namyang jest miejscem, w którym opracowano i30 N.

N jak Nürburgring, gdzie znajduje się Europejskie Centrum Testowe Hyundai Motor, obsługiwane przez HMETC. Nürburgring-Nordschleife, jeden z najtrudniejszych torów wyścigowych na świecie, był i jest miejscem, gdzie zaawansowane technologie N są nieustająco rozwijane i testowane. Pierwsze litery od Namyang i Nürburgring stworzyło podstawę dla submarki N.

Litera N symbolizuje również zakręty. Ten kształt odzwierciedla zaangażowanie Hyundaia w opracowywanie samochodów o wysokich osiągach, zwinnych, dających przyjemność z jazdy.