Hyundai Motors w Interbrand’s Best Global Brands

Kolejny wzrost Hyundai Motors w Interbrand’s Best Global Brands. SEOUL, 21 października 2021 r. – Hyundai Motor Company odnotował dziś stały wzrost w rankingu Interbrand’s Best Global Brands 2021, zajmując 35. miejsce w ogólnej klasyfikacji, co stanowi wzrost o jeden stopień w porównaniu z 2020 r. Według kompleksowej oceny firmy Interbrand, globalna wartość marki Hyundai Motor wzrosła o 6,3% w ciągu roku, do 15,2 miliarda dolarów w 2021 r. Jest to siódmy rok z rzędu wśród 30 najlepszych marek.

Hyundai Motors w Interbrand’s Best Global Brands
źródło: https://interbrand.com/
Neutralność pod względem emisji dwutlenku węgla miarą sukcesu

Pozytywna ocena Hyundai Motor przez Interbrand opiera się na ekologicznym ukierunkowaniu firmy, zorientowanym na przyszłość, czyli elektryfikację i inteligentne rozwiązania w zakresie mobilności. Wedle zobowiązania oznacza to zupełną neutralność pod względem emisji dwutlenku węgla do 2045 r.

Od czasu poprzedniej oceny Interbrand, Hyundai Motor wspierany przez nową markę technologii ogniw paliwowych HTWO podwoił elektryfikację pojazdów, inicjując dodatkowo rozwój ekosystemu pojazdów użytkowych z wodorowymi ogniwami paliwowymi w Chinach i Europie, Hyundai Motor Group.

Hyundai Motors w Interbrand's Best Global Brands
źródło: https://www.hyundai.news/

Te plany elektryfikacji i inteligentnej mobilności są poparte niedawną deklaracją Hyundai Motor na targach IAA Mobility 2021 w Niemczech, która zakłada, że marka osiągnie zerową emisję dwutlenku węgla na wszystkich etapach, od produkcji samochodów po eksploatację i utylizację do 2045 roku. Holistyczne podejście Hyundaia skupia się na trzech filarach: czystość mobilności, platforma nowej generacji i zielona energia.

Hyundai Motor wprowadził na rynek również  swoją Electric Global Modular Platform (E-GMP) oraz nową markę pojazdów elektrycznych IONIQ (BEV). Niemiecki magazyn motoryzacyjny Autozeitung umieścił go na szczycie swojej oceny porównawczej kompaktowych crossoverów EV, pokonując modele czołowych niemieckich marek. 

Utworzenie kanałów sprzedaży innych niż sprzedaż bezpośrednia, jako środek zapobiegawczy przeciwko COVID -19

Ponowny wzrost Hyundai Motors w Interbrand’s Best Global Brands jest spowodowany też tym, że marka skupiła się na tworzeniu kanałów sprzedaży innych niż sprzedaż bezpośrednia, jako środek zapobiegawczy przeciwko COVID -19. Jest to aktywna reakcja Hyundai Motor na wyzwania rynkowe wywołane pandemią COVID-19, takie jak rozszerzenie w zeszłym roku kanału sprzedaży bezpośredniej „Kliknij, aby kupić”. Celem jest ułatwienie sprzedaży zbliżeniowej za pośrednictwem Hyundai Showroom Live i ujawnianie nowych modeli pojazdów metodą online.

 

Hyundai Motors w Interbrand's Best Global Brands
źródło: https://www.hyundai.news/

Kolejnymi planami jest uruchomienie projektu budowy inteligentnego miasta, w ramach którego zademonstruje przyszłe inteligentne urządzenia i usługi w zakresie mobilności. Ta skoncentrowana na człowieku, przyjazna naturze enklawa ma na celu wykorzystanie Urban Air Mobility (UAM), robotyki i autonomicznych pojazdów elektrycznych firmy Hyundai w celu rozwiązania problemów urbanizacyjnych, takich jak zatory i zanieczyszczenia. Do 2028 r. Hyundai Motor planuje mieć w pełni elektryczny model UAM zoptymalizowany pod kątem eksploatacji miejskiej i przewiduje codzienne korzystanie z taksówek powietrznych do 2030 roku.

 

▶▶▶ Sprawdź nasze samochody używane na portalu Otomoto ✅

 

Zwiększenie wartości marki Hyundai Motor na rynku globalnym

W tym roku wysiłki Hyundai Motor na rzecz wzmocnienia możliwości marki przyniosły jej nagrody w 17 kategoriach, m.in za „Interfejs i projektowanie doświadczeń użytkownika” podczas Red Dot 2021. Jest to światowej klasy nagroda za wzornictwo, która służy również zwiększeniu wartości marki.

Zobacz też: