hyundai partnership with bertrand piccard 01 e2e

Hyundai Motor ogłosił początek nowej, ogólnoeuropejskiej współpracy z Bertrandem Piccardem

Piccard jest szwajcarskim odkrywcą, który jako pierwszy okrążył Ziemię balonem bez lądowania oraz odbył podróż dookoła świata w samolocie zasilanym energią słoneczną. Tak jak Hyundai, Piccard, również jest zaangażowany w poszukiwanie innowacji i ochronę środowiska: jego organizacja, Solar Impulse Foundation, zobowiązała się znaleźć tysiąc rozwiązań, które sprostają wyzwaniom środowiskowym i jednocześnie przyczynią się do wzrostu ekonomicznego.

Ponieważ współpraca z Piccardem jako ambasadorem Hyundai Motor France okazała się wielkim sukcesem, firma zdecydowała się na rozszerzenie partnerstwa na poziomie ogólnoeuropejskim.

Bertrand Piccard jest pionierem ekologicznej mobilności, który podziela holistyczne podejście i ducha postępu wyznawane przez Hyundaia. Owocna współpraca z Bertrandem Piccardem jako naszym partnerem pomoże nam rozwijać działania z obszaru zeroemisyjnej mobilności i umocni naszą pozycję wśród liderów tej dziedziny

Andreas-Christoph Hofmann

Wiceprezes ds. Marketingu i Produktu w Hyundai Motor Europe

Bertrand Piccard: naukowiec, innowator, odkrywca

Bertrand Piccard jest prekursorem znanym z innowacyjnych rozwiązań z zakresu mobilności. To naukowiec, psychiatra, wynalazca, odkrywca oraz pierwszy człowiek, który okrążył Ziemię balonem. W 2016 ponownie odbył podróż dookoła świata, tym razem w rewolucyjnym samolocie Solar Impulse, napędzanym wyłącznie energią słoneczną. Jako zaangażowany zwolennik ekologicznej mobilności założył fundację Solar Impulse, której celem jest promowanie innowacyjnych, przyjaznych środowisku rozwiązań, odpowiadającym różnym wyzwaniom naszych czasów.

Po okrążeniu świata w samolocie elektrycznym napędzanym wyłącznie energią słoneczną, nie mógłbym wybrać innego samochodu, niż zeroemisyjny. Takie właśnie samochody oferuje Hyundai. Zostanie ambasadorem tej marki jest dla mnie nie tylko ekologiczne, ale również logiczne.

Bertrand Piccard

Ambasador marki Hyundai w Europie

Wspólna wizja przyszłości

Firma Hyundai i Piccard podzielają tego samego postępowego i innowacyjnego ducha. Jako badacz nowych sposobów myślenia i działania, Piccard jest jednym z pionierów, który pracuje nad rozwiązaniami łączącymi ochronę środowiska przy jednoczesnym zachowaniu dochodowości oraz ekologię z ekonomią. Od 2000 roku, dzięki swoim wynalazkom i osiągnięciom propaguje czyste technologie. Hyundai podziela to zaangażowanie w rozwijanie innowacji i tworzenie masowych rozwiązań z zakresu ekologicznej mobilności, by uczynić zeroemisyjną mobilność dostępną dla większej liczby ludzi. Wspólne wartości odkrywania nowych sposobów mobilności i ochrony środowiska czynią tę współpracę idealnym połączeniem.

Wcześniejsza współpraca firmy Hyundai i Piccarda

Od 2017 roku Bertrand Piccard jest ambasadorem marki Hyundai we Francji.

W 2018 roku, Piccard przewodniczył konferencji Hydrogen Today. Konferencja zorganizowana przez firmę Hyundai dla partnerów z branży ogniw paliwowych, miała na celu ocenę sytuacji tego sektora we Francji.

W 2019 roku, Piccard pobił światowy rekord dystansu pojazdem zasilanym ogniwami paliwowymi, zużywając tylko 6 kg wodoru. Piccard przejechał 778 km przez Francję Hyundaiem NEXO, spotykając się po drodze z czołowymi postaciami polityki i branży ogniw paliwowych, a także monarchami.

Na co dzień Bertrand Piccard korzysta z modelu Kona Electric, który zastąpił wcześniej użytkowany model IONIQ Electric. Ten elektryczny SUV o dużym zasięgu, doskonałym komforcie i nowoczesnej technologii okazał się atrakcyjnym wyborem dla szwajcarskiego naukowca. Użytkowany przez Piccarda Hyundai Kona Electric o mocy 64 kWh może przejechać aż 484 km na jednym ładowaniu.

Teraz Piccard rozpoczyna ogólnoeuropejską współpracę z Hyundaiem, która daje nowe możliwości w propagowaniu ekologicznej mobilności.

Hyundai podziela wizję Bertranda Piccarda przyszłości zasilanej czystą energią. Z radością ogłaszamy informację o rozszerzeniu naszego partnerstwa i cieszymy się na współpracę przy przyszłych projektach.

Andreas-Christoph Hofmann

Wiceprezes ds. Marketingu i Produktu w Hyundai Motor Europe

Podobne wpisy