hyundai jd power 2022 us tech experience index study 02 content banner desktop 1

Genesis, Hyundai Motor i Kia triumfują w rankingu J.D. Power 2022

blank

 

  • Dzięki innowacjom technologicznym Genesis zajmuje pierwsze miejsce w klasyfikacji generalnej i wśród marek klasy Premium
  • Hyundai Motor i Kia zdobywają pierwsze i drugie miejsce wśród marek popularnych
  • Genesis zajmuje najwyższe miejsce w klasyfikacji generalnej i wśród marek premium już drugi rok z rzędu, a Hyundai Motor zajmuje pierwsze miejsce w klasie już trzeci rok z rzędu

 

Hyundai Motor Group ma przyjemność ogłosić, że jej trzy marki samochodowe — Genesis, Hyundai Motor i Kia — znalazły się na szczycie rankingu J.D. Power 2022 US Tech Experience Index (TXI). Zostały one docenione za wysoki poziom zaawansowanych technologicznie produktów.

Marka Genesis zajęła pierwsze miejsce w klasyfikacji generalnej i pierwsze miejsce wśród marek Premium drugi rok z rzędu. Z wynikiem 643 w Indeksie Innowacji Genesis odnosi spektakularne zwycięstwo, uzyskując ponad 50 punktów więcej niż marka zajmująca drugie miejsce.

Genesis z przyjemnością dostarcza klientom najnowsze technologie w postaci naszej wielokrotnie nagradzanej gamy pojazdów”. „Cieszymy się, że wyniki raportu potwierdzają nasze zaangażowanie we wdrażanie technologii ukierunkowanych na poprawę wrażenia z jazdy naszych klientów.

Claudia Marquez
Dyrektor Operacyjny Genesis Motor North America

 

blank

 

Tymczasem Hyundai Motor trzeci rok z rzędu zajął najwyższe miejsce wśród marek popularnych, podczas gdy Kia osiągnęła znakomite drugie miejsce.

 

Dostarczanie zaawansowanych rozwiązań technologicznych w celu zaspokojenia potrzeb klientów stanowi sedno naszych strategii rozwoju produktów i szkoleń dla dealerów”. „Kluczem jest uczynienie tych innowacyjnych funkcji przyjaznymi dla użytkownika i zaoferowanie ich szerokiemu gronu klientów. Prowadzimy również szeroko zakrojoną edukację klientów w naszych salonach dealerskich, aby zapewnić konsumentom jak najlepsze wrażenia ze swoich pojazdów

Ricky Lao
Dyrektor ds. Planowania Produktu w Hyundai Motor North America

 

Na podstawie odpowiedzi 84 165 właścicieli samochodów, którzy zostali ankietowani po 90 dniach posiadania nowych pojazdów z roku modelowego 2022, w amerykańskim raporcie TXI przeanalizowano 35 technologii motoryzacyjnych podzielonych na cztery kategorie: komfort, wschodzące rozwiązania automatyzacji, energia i zrównoważony rozwój oraz system multimedialny i łączność. Badanie określa, w skali 1000 punktowej, jak skutecznie każda marka motoryzacyjna wprowadza takie technologie na rynek

 

Kia wciąż zaskakuje swoimi imponującymi wynikami w rankingu J.D. Power VDS i APEAL, a uznanie wśród najbardziej innowacyjnych marek potwierdza status marki Kia jako uniwersalnego lidera w branży”. „Przy tak wysokim zadowoleniu klientów w różnych obszarach, w tym designu, niezawodności, a teraz także innowacji nie spoczywamy na laurach i będziemy nadal przeć do przodu we wszystkich obszarach rozwoju

Steve Center
Dyrektor Operacyjny Kia America

 

Kategorie „Poziom Penetracji (Market Depth)” i „Jakość Wykonania (Excellence in Execution)” w równym stopniu zaważyły na końcowej punktacji, oceniając zarówno przenikanie zaawansowanych technologii w całym asortymencie produktów, jak i ocenę konsumentów, na temat jakości ich wdrażania.

Wyniki raportu pokazują zaangażowanie nie tylko w innowacyjne technologie, ale także w niezawodność i zadowolenie klientów, we wszystkich markach motoryzacyjnych Hyundai Motor Group.

Podobne wpisy