Technologia

glowna_technologiaPonad 70 lat doświadczeń ISUZU w konstruowaniu jednostek napędowych Diesla, przyczyniło się do zbudowania silnika o najwyższym w historii D-MAX’a momencie obrotowym. Prezentujemy zaprojektowany od podstaw, turbodoładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2,5 l i mocy 163 KM. Odznacza się on znakomitą elastycznością i oferuje Ci mnóstwo radości z prowadzenia, niezależnie od typów nawierzchni i ukształtowania terenu. Wyśmienity moment obrotowy – 400 Nm pozwoli Ci cieszyć się imponującym przyśpieszeniem, a do tego umożliwia holowanie przyczepy z hamulcami o wadze do 3 ton. Nowy ISUZU D-MAX jest niezawodny i wszechstronny.

ISUZU D-MAX wywodzi się z rodziny najtwardszych, najsolidniejszych samochodów ciężarowych. Blisko stuletnie doświadczenie ISUZU w tej branży, pozwoliło stworzyć samochód, który zmieni oblicze pickupa na świecie. Całkowicie nowe podwozie, o wytrzymałości godnej samochodów ciężarowych, zapewnia lepszą równowagę i jeszcze lepsze osiągi, niezależnie czy samochód jest załadowany czy nie. Daje również niezwykłą stabilność i przyczepność w każdych warunkach. Pod maską ISUZU D-MAX kryje się całkowicie nowy silnik o niskim zużyciu paliwa, z łatwością spełniający surowe normy czystości spalin Euro 5.

Dźwigienki zaworowe, wyposażone w duże łożyska wałeczkowe zmniejszające tarcie. Łańcuch (a nie pasek) rozrządu zapewnia większą niezawodność. Dwustopniowa turbosprężarka zapewnia najwyższe osiągi oraz niższe zużycie paliwa. Utwardzone indukcyjnie gładzie cylindrów zapewniają większą żywotność silnika. Ciśnienie wtrysku paliwa zostało zwiększone ze 180 MPa do 200 MPa. W połączeniu z nowego typu wtryskiwaczami, które mają teraz więcej dysz o mniejszej średnicy, pozwala to na znacznie lepsze rozpylenie paliwa, a tym samym poprawę efektywności spalania.

technologia4Dla uzyskania lepszej stabilności na drodze i w terenie, w nowym ISUZU D-MAX zastosowano dłuższe i szersze podwozie, w porównaniu z poprzednim modelem. Większy rozstaw osi sprzyja poprawie parametrów jazdy i sterowności samochodu, co daje użytkownikom większą wygodę i bezpieczeństwo. Belki wzdłużne mają znacznie większy przekrój, co powoduje, że podwozie jest jeszcze bardziej wytrzymałe od, i tak już niezwykle solidnego, zastosowanego w poprzednim modelu.